andrasidanarniklara.blogg.se

En förhoppningsvis välskött resa med de tre kamraterna Hinken, Samba och Dunelm

Livet rullar vidare med högt tempo

Publicerad 2014-05-10 13:36:07 i Allmänt,

Vi lovade er solsken och gröna skogar, ni fick snö och slask.
 
Vi lovade ju som sagt er att bli bättre på blogginläggen. Som alla kanske har märkt så blir vi bara sämre.
 
Anledning till detta är att det inte finns så mycket att tala om. Men här kommer en liten uppdatering om vad som händer för mig och seabääz( hans nya smeknamn som oväntat många har accepterat).
 
Sebbe tjillar hela dagarna och lever livet. Vad han gör om dagarna är för mig ett mysterium och jag är djupt avundsjuk, Som den manipulerande djävul jag är så har jag lyckats få in sebastian på crossfit detta resulterade i att han blev sjukt. Förlåt!
 
Vad händer för mig då? Jo jag har börjat jobbat varannan helg vilket betyder att jag kommer göra ännu mindre och ha ännu mindre att tala om. Jag är rätt nöjd ändå för jag jobbar bara 6 timmar på helgen och får 200 dollar för detta. Plus att jag åker runt i en traktor mesta delen av tiden.
 
Jag har även köpt en GoPro och den ska testas imorgon för första gången så med lite tur så bjuder jag er på en schyst film med bra vågor! :)
 
En tråkig nyhet är ju att emma ska åka hem. Vi hade en riktigt bra avskedsfest igår (fredags) som slutade i att jag sov i bilen för att det var närmare till jobbet på morgonen.... Rekommenderas ej!
 
Vi önskar Emma safe travels och ser fram emot att träffa henne igen när vi kommer hem!
 
Bilen har varit på verkstaden för första gången... Skit bil...
 
// MVH en högst ointressant Jimmy som saknar Bali och Henrik
 

Kommentarer

Postat av: Mättz

Publicerad 2014-05-10 19:53:33

Som jag har väntat!

Postat av: Hinkens mor

Publicerad 2014-05-11 10:25:49

Citerar Mats eller Mättz, "som jag har väntat" ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela